• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 22 مهر 1398
کد مطلب : 84874
+
-

جاده شیراز - خرامه در انتظار دوربین‌های نظارتی

راهور
جاده شیراز - خرامه در انتظار دوربین‌های نظارتی

ضرورت نصب دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلفات در محورهای ارتباطی خرامه و خصوصا جاده شیراز خرامه از جمله موارد مطرح‌شده در دیدار فرمانده انتظامی این شهرستان با امام ‌جمعه خرامه بود. 

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی خرامه شنبه در دیدار با امام ‌جمعه و اهالی رسانه این شهرستان گفت: برای کاهش تصادفات در محورهای ارتباطی خرامه نیازمند نصب دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلفات هستیم که این مهم باید توسط دستگاه‌های متولی اجرا شود.

سرهنگ «عبدالرسول جوکار» اظهار کرد: هر جا نظارت نباشد یا کاهش یابد، زمینه وقوع جرم، تخلف و اتفاقات افزایش می‌یابد. او مسیر ارتباطی ناایمن، عدم رعایت قوانین توسط رانندگان و وسیله نقلیه معیوب و نامناسب را از جمله عوامل بسیار مهم در وقوع تصادفات دانست و افزود: محورهای ارتباطی شهرستان خرامه نیازمند استانداردسازی است، اما اگر رانندگان در حین رانندگی، قوانین را به‌ طور کامل رعایت کنند، میزان تصادفات کاهش چشمگیری خواهد یافت.

فرمانده انتظامی خرامه در ادامه تاکید کرد: با توجه به این‌که شهرستان خرامه از بن‌بست ارتباطی خارج شده است و تردد در محورهای ارتباطی این شهرستان نسبت به گذشته افزایش زیادی یافته، به‌ منظور نظارت، کاهش تخلف و تصادفات در محورهای ارتباطی این شهرستان، نیازمند نصب دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلفات است که این مهم باید توسط دستگاه‌های متولی اجرا شود.

 جوکار یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی را تامین امنیت درون‌شهری دانست و گفت: کوچک‌ترین انتظار مردم از نیروی انتظامی حفظ، تامین و برقراری امنیت درون‌شهری است و فرماندهی انتظامی شهرستان خرامه در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بسته است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید